18 Mayıs 2009 Pazartesi

BU KADAR OLMAZ!

BAZ İSTASYONU KURMAK ÜSTÜMÜZE BOMBA ATMAK GİBİ
Herkeze söylüyorum bu kadar olmaz. Bizim okulumuzun bahçesinin 1 mm kadar yakınına BAZ İSTASYONU kurulmuş ve 1. müdür h.a.y bunu hiç umursamamış.Size baz istasyonu nedir anlatayım BAZ İSTASYONU: telefonların çekmesini yarayan fakat 500 metreye kadar radyasyon veren makinedir bu radyasyon KEMİK KANSERİ-BEYİN KANSERİ ve GÖZ KANSERİNE yolaçabilir. Neyse müdür değişti öğretmenimiz bunu müdürümüz A. hanıma söyledi ve birlikte baktılar.Müdürümüz t.t.k 'a ve .-.. müdürlüğüne gitmiş olmamış.şimdi bu 500m içindekiler şikayet mektubu yazarak hayatımızı kurtaracak.




!!!!!LÜTFEN BÜTÜN BÜYÜKLERİME SÖYLÜYORUM BAZ İSTASYONU KURMAYIN HAYATIMIZI KURTARIN!!!!!!!!!



SORULARINIZ İÇİN :BANA YORUM ATIN....

2 yorum:

Karōshi dedi ki...

Kurban olsun annen sana:) Soru soruyorum şimdi hazır ol: Bu konuda neler yapabiliriz ipek böceğim? Ciddiye almadığımı sanma sakın... Konuşalım.. Sizin sağlığınız herşeyden önemli bizim için.. Aferin Suzan... Böyle önemli bir konuyu bloguna taşıdığın için seninle gurur duydum...

Gizli Klüp dedi ki...

Bunun için evinize baz istasyonu kurmayın ve bu bilgileri çok fazla yayın böylece herkes bu konuda bu kadar bilinçli ve bilgili olur!