26 Aralık 2011 Pazartesi

Bir bardak kahve


Biz insanlar bazen çok şımarık olabiliyoruz istediğimizi alıp hala istemeye devam ediyoruz adeta doymuyoruz. Bunu neden şu anda size sunuyorum çünkü bugün bir film izledim.Bu flimde HİTLER VE ONUN ÇOCUKLARIN GÖZÜNDE NE OLDUĞUNU ANLATIYODU. Bu flimin kitabı da var isteyenlere okumalarını tavsiye ederim. Hikaye Bruno adlı bir çocuğun başından geçiyor. Çocuğun babası hitlerin askerlerinden saygıduyulanlardan ve terfi ediyor bu flimde Brunonun bir yahudi çocukla tanışmasıyla başlıyor. Arkadaşlıkları gelişiyor ve Bruno onun babasını bulması için(aslında ölen) parmakların ötesine geçiyor ve diğerleriyle karıştırılarak öldürülüyor ama benim dikkatimi çeken bu çocuğun bir ekmeği nasıl iştahla yediği idi inanamadım.Diğer bir konu ise bu olanları kahvesini yudumlayarak izleyen askerlerin sorun kumandanın oğlu olduğunda nasıl telaşlandıkları idi ve kumandan ağlamıştı bu filmden şunu anladım ki KARŞIMIZDAKİLER ACILARIMIZA KAHVESİNİ YUDUMLAYARAK BAKSALAR DA ASLINDA OLAY KENDİLERİ OLUNCA DEĞİŞEBİLİYORLAR!!!

1 yorum:

Karōshi dedi ki...

Ne güzel yazmışsın Kızım benim:) Bir tanem.. Herkes kendi tarafından bakıyor olaylara ve öyle de değerlendiriyor:) Çizgili Pijamalı Çocuk'u ben de okumalıyım:)